Alla inlägg under juni 2011

Av Isabelle Wagner - 2 juni 2011 16:20

Kanske inte särskilt god morgon egentligen då jag gått upp över ett kilo sedan igår när mina kompisar var här...men men, jag har heelaaa livet på mej att fixa till det där kilot, kanske de till och med e borta imorgon?? Jag har i alla fall nyss ätit frukost, en banan och te + lite choklad och några nötter, ehum...ja de e sant, lite pinsamt faktiskt, men chokladen och nötterna bara stod här på bordet och skrek på mej att äta upp dom...fast jag HAR INTE ätit upp dom, jag har bara tagit lite...resten ska va kvar för nu får det vara nog.... vad händer idag? Jo jag ska vika ihop all tvätt som inte riktigt hann att torka igår, sedan ska jag ut och springa, och sedan eventuellt åka ut till Mamma o låtsaspappa o rida, det beror på hur mkt klockan blir ^^ jag kan ju vika tvätten ikväll istället och passa på att rida när det är ljust ute, men först måste jag ut o springa för jag känner mej så.....tung Have a great day


Av Isabelle Wagner - 2 juni 2011 16:18

Jag har uppdaterat här väldigt dåligt på sista tiden och jag känner att jag har inte direkt många läsare heller vilket minskar min motivation till att blogga.
Kommer istället att helt ägna mej åt min andra blogg där jag har nästan 100 läsare per dag, känns lite roligare att uppdatera där, dock e de inte ana-blogg eftersom att alla mina vänner läser den bloggen o så...i den existerar inte ens min ätstörning.

En sista update för hur allt e nu, jag kommer att bli avskriven min behandling för anorexi då dom nu har tappat hoppet för mej antagligen, bara för att jag gått ner lite men samtidigt säger till dom att jag inte har någon ätstörning utan bara vill bli lite snyggare så sa dom typ att ja om du vill gå ner e de ingen idé att fortsätta behandling, för det fungerar inte att vi sitter här hela tiden och drar dragkamp då vi säger att du ska äta men du vill inte. Hon sa att jag alltid är välkommen tillbaka om jag känner att jag vill "bli frisk" men att jag kanske behöver gå ner mej en gång till i anorexin för att själv vilja bli frisk (förra gången så blev jag tvingad till det och har inte haft någon egen vilja direkt) vi skulle iaf tänka över framtiden tills nästa gång o se hur de blir.

Jag kommer bli smal =)

Av Isabelle Wagner - 2 juni 2011 16:06

Orkarinte med allt just nu.Mår bara allt sämre för var dag som gåt. Tror ingen fattar hur jag känner mig.. har magrat asevärt mkt. Väger endast 38 kg och jag tänker inte sluta förän jag är nere .skrämande tanke jag vet. Är man en PROANA vän så är man tyvärr. Är inne  på Thininspration oxå . Vll ha fler vänner av samma art som jag men vart hittar man sådan?


Jag har väl haft tur mitt i allt: Jag har ju lilla Mariehon är oxå pro ana vän. Vi tävlar vem som kan gå ner fortas ner i vikt men jag leder :). Jag äter laxeringsmedel och det för inte hon.


puss och kram på er



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards