Alla inlägg under december 2010

Av Isabelle Wagner - 26 december 2010 15:56

Fick en ny mobil en sony ericsson aspen 3 säsonger av lilla huset på prärien 2rParfymer paris hilton cacan och celine dion. Kläder pengar smycken.Vart istan med carro och manda och rea fyndat :-D jupp nice var det ska träna Idag mellan 7 och 21 Pusss herrå

Av Isabelle Wagner - 21 december 2010 23:13

Köpte gråa adidas mjukisbyxor på intersporrt för halva priset jaaaaa sen ett blått linne.fråa legginsRöd långarmad tröja en rosa kofta en t-tröja sen lite böcker. I möra blire handla julklappar me mandaSnafrt e det jul hoppas att jag får allt jag önskar mig. Pusss herrå

hm

Av Isabelle Wagner - 13 december 2010 01:16

Jag är 15 år och isommras var det ett endlöst fesrande oftas flera dygn i sträck. Det var ovabrutet. Knaprande av lugnande piller allt livet handlade om att dämpa ångesten. Som horsepumdare jagar efter nästa sil jagade jag efter nya sätt att fly demonerna. Det var en sysselsärrning som tog all min energi. Men ändå lyckadea jag sällan. Jag hadeingen som helst kontoll. Jag sögs av jättevåg av blod jag hade bara ytliga vånner festpolare som jag aldig lärde käkänna på riktigt. Det var innan jag träffa tilda. Jafg var ensam och jag var glädjelös. Vissa dagar kunde jag förmå mig att koka en kopp te. Det var den här sommaren en fedtpolare hängde sig. Han försökte sluta med horse ett tag med han klarade det inte. Flera andra polare tog överdoser eller fick sammambrott och blev inllagd på maria ungdom för akut avgiftning. Min kille hota en på sosss inte ens då drog jag ner på tämpot. Sen börja jag gå på smma fester som tilda. Klockan 05.00 ärn festen slut. Det ligger tomma vinflaskor och ölburkar övetallt. Min vodkaflaska är näatan tom. Det flesta har dragit hem och dom som är kvar ligger däckade på golvet. Jag försökwer räkna ut hur många dagar jag har festat men minns inte

Av Isabelle Wagner - 13 december 2010 00:48

Det var grymt länge sen har haft fullt upp med skola o träning.snary jullov

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards