Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Pro ANa

Av Isabelle Wagner - 2 juni 2011 16:18

Jag har uppdaterat här väldigt dåligt på sista tiden och jag känner att jag har inte direkt många läsare heller vilket minskar min motivation till att blogga.
Kommer istället att helt ägna mej åt min andra blogg där jag har nästan 100 läsare per dag, känns lite roligare att uppdatera där, dock e de inte ana-blogg eftersom att alla mina vänner läser den bloggen o så...i den existerar inte ens min ätstörning.

En sista update för hur allt e nu, jag kommer att bli avskriven min behandling för anorexi då dom nu har tappat hoppet för mej antagligen, bara för att jag gått ner lite men samtidigt säger till dom att jag inte har någon ätstörning utan bara vill bli lite snyggare så sa dom typ att ja om du vill gå ner e de ingen idé att fortsätta behandling, för det fungerar inte att vi sitter här hela tiden och drar dragkamp då vi säger att du ska äta men du vill inte. Hon sa att jag alltid är välkommen tillbaka om jag känner att jag vill "bli frisk" men att jag kanske behöver gå ner mej en gång till i anorexin för att själv vilja bli frisk (förra gången så blev jag tvingad till det och har inte haft någon egen vilja direkt) vi skulle iaf tänka över framtiden tills nästa gång o se hur de blir.

Jag kommer bli smal =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Wagner - 9 september 2016 18:48

Hej Är tillbaka på sjukhuset

Hej

Av Isabelle Wagner - 9 september 2016 16:43

Hej de va länge sen ja skrev här. Men sen 2012 har ja kämpat me min anoroxi! O de jättejobbigt att leva utan va de innebär inte ha anoroxi. Ja har levt me sjukdommen så länge så ja vet faktiskt inte hur de e att leva friskt o sundt liv utan anorexia....

Av Isabelle Wagner - 3 februari 2013 21:42

va på bio idag me olivia, vi såg rn oväntad vänskap den var bra. var oxå på donken o åt. köpte lite kläder oxå. sjolan går det oxå bra med har massor me prov känns det som. whoop whoop tar studenten nästa år 2014 :-D gött som fan. nu blire gw tills...

Av Isabelle Wagner - 3 februari 2013 04:20

long time no see. mkt att göra me skola o träning o polare men ska se til att bättra mig kram...

Av Isabelle Wagner - 12 januari 2013 14:58

Fullständigt namn: Isabelle Sofia Wagner Född: 23/3 1995 Bor: Heby Uppsala Villa/lägenhet: Villa Familj: pappa,mamma,syster och bror Vilken linje går du på: Handels Läng:170 cm lång Väger: 53 kg Ögonfärg: blå Hårfärg: Brun Gör på fritiden: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards